Reklamationer / Reparationer af Zippo Produkter
Kort, hvad er dækket:
Zippo Benzin + Butane lightere - Evighedsgaranti - Ikke nødvendigt at medsende/ -bringe købskvittering/stemplet garantibevis
Overfladen er dog ikke garanteret, men skulle et motiv, mod forventning, krakelere inden for de første 2 år udbedrer vi skaden såfremt gyldig kundekvittering medfølger.
Husk at tjekke, at der ikke bare skal skiftes sten.
Alle Øvrige Zippo produkter - Ingen ekstraordinær garanti - Medsend altid kundekvittering/stemplet garantibevis
Alle øvrige Zippo produkter er dækket ind under den 2 årige reklamationsret på produktions fejl og mangler
Sådan gør du, hvis du vil reklamere over dit Zippo produkt:
a) De første 2 år fra købsdatoen er alt reklamation/reparation et forhold mellem dig og den butik varen er købt i (fysisk butk, net butik, udenlands netbutik - altid) - gå derfor altid tilbage til det sted, du har købt produktet og de skal hjælpe dig, medbring kvittering eller stemplet garantibevis.
b) Efter de første 2 år kan du kontakte os eller sende produkter med ekstraordinærer garantier direkte til os. Produkter, der ikke har evighedsgaranti (læs om de enkelte produkters garanti her) skal være ledsaget af gyldig kundekvittering, stemplet garantibevis eller følgeseddel.
Vores kontakt info er:
Isbrand Company A/S - Reparation
Hjortevænget 83, 1. sal
2880 Bagsværd
Email: reparation@zippo.dk
Det kan være nødvendigt at bytte produktet til et nyt, såfremt vi ikke kan reparere det og vi tager her forbehold for, at produktet kan være udgået og vi må erstattet det med et tilsvarende produkt fastsat af Zippo Manufacturering Co.
Skal du sende et produkt direkte til os, skal vi bruge følgende oplysninger:
Navn
Telefonnummer
Adresse
Postnr & By
Land
Produkt(f.eks. Zippo Benzin, BLU, MPL)
Model/særlige kendetegn
Beskrivelse af fejl
Andre kommentarer
Udfyld evt. blanket, som du kan downloade her
Pak produktet forsvarligt ind sammen med blanketten/info, og send til os, benyt en stor æske eller en boblekuvert. Har du yderlige spørgsmål angående reparation, er du velkommen til at kontakte os på reparation@zippo.dk eller ringe på telefonnummer +45 3543 6800.
Reparations-/reklamationstider
Benzinlightere repareres på vores autoriserede værksted i Kvistgård og den skulle alt andet lige være retur indenfor 14 dage, dog med forbehold for ferier og spidsbelastede perioder såsom højtider o.l. I sjældne tilfælde kan vi ikke selv udbedre skaden og er nødtsaget til at sende den udenlands og så vil der kunne gå op til 4 uger.
Butane lightere bliver repareret i Tyskland på det europæiske reparationscenter, reparationstiden ligger på cirka 4 uger.
Øvrige Zippo produkter repareres indenfor 14 dage.